Monday, April 3, 2017

Gunung Reng Jeli MTB Jamboree 18Mac2017




Anke Selfie sorang2.. mana Asba?

Fuhh. lama betul tak mengarang.. 

OK, ni event yang keberapa ntah utk ARB 2017. Banyak sebenornya, cuma malas melampau nak update blog ni.. nanti kalau aku senang lagi, aku update yg jenis2 throwback2 ni la..

Kita cerita bab JELI dulu.. antara event yang mmg dinantikan.. plan lama ni.. tup tup ada hal.. mmg betul la kita merancang, Tuhan yg menentukan. ARB hantar 3 orang wakil ke Jeli, Asba, Rani dan Zaly, Tapi yg perginya 2 orang saja, iaitu Asba dan Anke,

So, aku nak cerita lebih2 pun tak syok, sebab tak feel Gunung Reng punya trail. Tapi aku dah interview rider2 ARB ni, So kat bawah ni feedback dr rider2 kita.

"Trail memang Best…. Climbing pun dasyat… sesuai dengan nama GUNUNG Reng…. single trail antara yang terbaik saya penah lalui...

lintas sungai pun antara tarikan dalam trail…. 3kali pertama memang best… air jernih dan sejuk…. tapi bila dah lebih 10 kali lintas sungai…. dah rasa menyampah la pulak"

Tak silap Asba dan Anke gerak ke Jeli pada Jumaat malam Sabtu.. sampai sana terus parking depan masjid lebih kurang jam 2-3pagi.. tdo kat masjid, subuh bangun terus siap2. Event starting pun depan masjid.

Sedikit gambo utk tatapan peminat.. hehehehe, enjoy!!,





                                              
Tamat Sudah..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails