Monday, December 31, 2012

KAYUH LASAK - X RATED 2 DEC 2012


Assalamualaikum.. salam sejahtera.
Ahaaa.. blog lain dah lama cite, tapi tak kira la walau org kata dah basi, nak gak cerita. Bukannya apa,
Kawan2 yang pergi berkorban penat lelah, duit dan keluarga utk berkayuh di Kayuh lasak ni. So rasa unfair lah kalau ARB tak slot in kan kisah rider2 ARB ni. Dah la bila dengo je Kayuh Lasak, ciput je yang nak register, tu yang register, yang pegi lak, lagi la ciput.. tak tau la takut ke, segan ke.

So, info KL X-Rated Dec 2012 ni, yang register nyer 9 org, last2 yang pegi 3 org je.. kesian konvoi kali ni. Anyway, memang berjiwa kental 3 riders ni, Azlin, Hadi dan Wadi.
Tu belum dengar cite Azlin camne dia nak sampai ke Penang pastu camne lak dia survive di malam sebelum kayuh start. Pergh, nangis beb kalau dengar... tak caya korang suruh dia cite lagi. Gua tak tipu bro.

ARB dan AsSakinah (sedihkan tgk muka Azlin tu)

Azlin dan Hadi D'artist (Hadi, ko tak patut la.. hahaha)

Wadi (nampak belakang je..)

Acara dah mula... Azlin di celah2

Sempat lagi posing. Artis la katakan...

Pandangan biasa di Kayuh Lasak.

Hadi.. mamat ni mmg stylo

Azlin dengan penampilan baru 'musang berjanggut'

Wadi (dari KL ke Jitra kemudian turun ke Penang)

Apa pun citenya suka ke duka itu la pengalaman kayuh. Tak kira la Lasak ke tak Lasak. Sebagai rider MTB ni, kalau boleh apa saja event kita nak cuba. Berjaya habis atau tak, itu belakang cerita, yang penting kita cuba. 
Tak perlu segan2 kalau tak habis, sebab kudrat kita, cuba saja yang termampu. Bak kata orang, challenge diri sendiri bukan nak lawan org lain. lagi satu kita punya duit dan basikal, apa org lain nak kecoh ye tak? Anyway, dalam berkayuh kena jaga kesihatan diri jgn over, bahaya sebab dah ada kisah yg terjadi utk ingatan semua.

Akhir sekali Tahniah kepada Anda bertiga yang Berani!! dan semua peserta MTB di X Rated.

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails