Monday, April 4, 2011

Alamak... Chif Injured!!


 Salam Bro, Kakak, adik2 semua..

Tak sangka pulak dengan takde angin, takde ribut, tsunami jauh sekali la.. tetiba lak Chif
ditimpa kemalangan. Injured la plak..
abih terencat plan nak start Capati Ride malam minggu hari tu.
Dan tak cukup tangan la si semboyan nak update status ride kat geng2 ARB.
Pahtu dah jadi counter pertanyaan.. fuhhhh.

Yang tak tahan tu ada jugak rider2 tegar yang tak baca sms dah siap menunggu untuk bergolek.
Maaf la abang2 semua ye.. jangan takut, kita repeat lagi.

So kawan2 yang tak sempat nak melawat Chif atas kebizian yang teramat, boleh la visit gambo kat bawah ni.


 
Selepas di X-ray ini lah gambo tulang kaki Chif.
Korang doktor kan? Ce cite apa masalah problem ni..

Poning kopalo den ni.. camno den nak kayuh lepas ni..
Aku suh Din kayuh beca la.. blh bawak aku sekali...
Jaga ko DIN!! aku tak tauu...

 Doktor.. alang2 kasik masuk kaki 6million dollar Man.. ok tak?
Mau jauh aku tinggalkan budak2 ni masa panjat bukit..
baru korang kenal sapa aku... huahuahhuaaaaa...

 Dah siap dah kaki aku..
Cukup 3-4minggu.. siap korang!!

Jangan marah Chif.. rider2 ARB semua mendoakan chif cepat sembuh
dan cepat dpt berkayuh semula.

So geng.. jangan takut.. Capati Ride tetap akan berjalan..
Jangan lupo hari RABU ni seperti yg telah disemboyan kan...

5 comments:

tu la..org dah kata dahhh..kang org cakap kang marahhhh...hishhh kan dah tak dpt nite ride

camana pun..selamat berehat cif, semoga cepat2 sembuh.

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails