Sunday, March 7, 2010

Kayuhan Buaya Jantan di Sg Buaya 6/3/2010 - using hash trail

8 ARB riders sebulat suara nak balas dendam sbb x dpt join hash sg buaya last week. So Bro Rahim pun bwk la kitaorg, kul 7.30pg gerak dr Bdr Tasik Puteri ke Rawang. Breakfast kat Ali Maju Rest. 8.30pg gerak ke Sg. Buaya. 9.15pg sampai, park keta, setup bike sempat lak bergambo. Pg tu hujan la plak.. so dijangka kayuhan akan menarik sbb trail sure licin. Hmmm tyre efficency lah yg jd taruhan selain riding skill.

Korang tgk je la gambo yg sempat aku shoot kat bwh.

Dr kiri: Dayat, Rizal, Nizam, Rusdi, Zul, Lam, Rahim & Azeman.

Kat Junction ni kena tunggu member yg tertinggal. Klu x, ada yg sesat plak.

Mmg syok layan single trail kat sini.. blh dtg lagi

Rest jap.. Rahim kata dpn ada uphill..

Apa tolak ni bang.. kayuh le.. wat malu je.. hehehe

Standby.. downhill in front! Yahuuuu

Sifu baru sampai.. isk x peluh pun..musykil aku 

Korang jalan dulu la.. aku kena tunggu pokok limau ni...poyo betul.

Best je tgk rider line up...


Up..Up..


best je trail corner ni kan?...


Steady bro... slow2 kayuh bukan in hash pun


Aik.. ada titi besi plak.. langgar je..


No entry bro.. Ahh redah je..

Mcm kiara la ini trail.. dah la ujan.. licin tayar gua ni..kata azeman

Aku syok part ni.. downhill mcm ular. Power..power

Jumpa tok batin, diaorg bodek minta ilmu buaya jantan kasik kuat batin la..cehh


Nizam dah dpt ilmu, x sabo2 nak balik cepat.hehehe

Sudah smpi dam.. lepak tunggu yg lain. Pastu kayuh sket jumpa lak keta.. balik daa..

0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails