Saturday, March 2, 2013

BTP FUN RIDE 2013 D'DAY


Salam.

Acara BTP Fun Ride 2013 yang hanya diwar2kan dalam masa beberapa hari saja dari tarikhnya, berjaya berjalan dengan lancar dengan kehadiran hampir 200 penunggang basikal dr Bandar Tasik Puteri. Ada juga rakan kayuh ARB dari Taman Pelangi Rawang (Tq Malek and D gang) dan Country Homes (Wak Hantu dan Sham satu family) yang turut sama memeriahkan lagi acara ini.

Seperti biasa, ucapa aluan dari VIP, yang dipertua Majlis Perbandaran Selayang, ahli2 majlis setrusnya bacaan doa. Sebelum bermulanya acara kayuh sejauh hampir 20km, sessi warming up untuk semua peserta telah diketuai oleh artis ARB, En. Hadi.


Terima Kasih kepada rakan2 kayuh yang lain seperti Yaafur dan BBB, Bro Daud, Mail dan lelain. (Maaf kalau tertinggal) Juga kepada Penganjur2 antaranya, MPS, Pemuda BTP, Pemuda Masjid BTP (Tuan Adik Man dan Tuan Zamri -The Orang Kuat)
Terima Kasih daun Keladi, tahun depan buat la lagi...

Kepada semua penunggang basikal BTP, you are the best!! kami pasti ada diantara anda yang tidak pernah berkayuh sehingga ke hujung BTP. Dan pada acara ini, anda berjaya melakukannya dengan berkayuh santai bersama ARB. Syabas!!

Jom Kayuh untuk Sihat!!

Yok layan gambar..












0 comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails